canparcam72 Benim de ayni ayrintili ultrasonda cikti radyoloji uzmani da kadin dogum doktorum da cok panik yapmadilar acikcasi fetal eko istediler kalpte bir problem varmis diye gittim normal cikti hersey yan bulgu yoksa sorun teskil etmiyormus zaten benim tup bebek hamilelgi ilk basta da ikizdi sonra biri dustu ilk haftalarda ikiz gebeliklerde gorulme orani yuksekmis onunla iliskilendirdiler sorun etmeyin ancak kontrolleri yaptirin derim saglikli gunler 🙏😊