2prensesannesiiii
Benimde aynı günde heterzigot çıktı
Hamile kalmadan önce corasprin+folik asit kullandım .
Hamile kaldıktan sonra , sabahları corasprin akşamları oksapar 4000 lik iğne kullanıyorum .
Bu demek oluyor ki kanımız olması gerektiğinden daha koyu , yani pıhtılaşma var . Hamile kalmaya engel degil fakat bebeğe yeterinde kan gitmediği için kullanmazsak , düşük veya kalp atışınin durmasıyla sonuçlanıyor canım