Kızlar selam yine ben aklıma geldikçe yazıyorum. Cumartesi 36 haftalik olacağım doktor kan testi istedi tüm kan tahlilleri yaptirdim dün e nabizdan baktım trigliserid 200 altında olması lazımmış benim 410 sinir da 500 kolestrol yani Bi kaç yer araştırdım hamilelikte kolesterolün yüksek olması normal mis sizin nasıl?