Mervekara5 benim de vardı o dönemlerde ilaç allerjim olduğu için antibiyotik kullanamamıştım ama şu şekilde atlattım günlük ped kullanmayın pamuklu nefes alan çamaşır tercih edin ve sık sık değiştirin mutlaka her tuvalet sonrası güzelce yıkayıp tamamiyle kuruttuğunuzdan emin olun ilişkiye girerken prezervatif ile korunun en en önemlisi ise bol bol su için su içmeyi asla göz ardı etmeyin çünkü bol bol su içtikçe mesanenizin içindeki bakterileri yenilersiniz ayrıca sirkeli su okudum belki işe yarıyordur ama doktorunuza danışmadan kullanmanızı önermem çünkü hamilelikte vajina yapısı çok değişiyor riske atmanızı istemem açıkcası
Mantar normalde tekrarlayan bir durum ilaç kullanamadığım için dokuz ay boyunca hep bu şekilde dikkat ettim ve bu sayede hiç tekrarlanmadı