123gebe Kızlwr 3. Ayımızı tamamladık saçlarımı kestirmek istiyorum çok fazla abuk subuk şey okuyorum yada duyuyorum siz naptınız kestirsem sorun olurmu?
_aysenur8mikail__ 123gebe ben kestim Allah’a şükür birşey de olmadı bunların hepsi hurafe takılma yani
uykusuzbirben 123gebe ben hamileyken 2 kere kestirdim hemde canm hiç bsy olmuyo çok şükür kızım gayet sağlıklı boş hurafelere inanma derim kestirmek istiyorsan kestir tabiki
123gebe _aysenur8mikail__ kuaförü aradım kesersin dimi dedim ben kesmiyorum normalde hamile saçı ama karar senin dedi
123gebe 2pati1baby ya bencede çok saçma zaten diş çektirmekten daha mı kötü diş bile çektiriliyo yani bu aralıkta
123gebe Allah razı olsun içim rahatladı bu sıcaklarda heleki çalışırken zaten çekilmiyo saç kestireyim ben😂🙏🥰
Kleopatra- 123gebe Duyulan şeylerin doğruluk payı olması saçma mantıken. Altı üstü saç kesmek yani ne olabilir ki. Bazı şeylere kulak asmamak gerek. Herkes birşey söyler. Bir sorun olmaz saç kesmekle.