baby3_ ben yaptırdım,aslında bunun amacı done sendromu,trizomi 13-18 ve çok daha fazlası gibi hastalıkların bebeğinizde var olup olmadığını %99 üzeri kesin tanı veren bir test.İkili,üçlü,dörtlü testlerde sadece oran veriliyor,yüksek oransa amniyosentez öneriyorlar,amniyosentez yaptırmaktansa eğer maddi durumunuz el verirse bu testi yaptırmak daha iyi böylelikle diğer testlere gerek kalmıyor.Ayrıca cinsiyetini de öğrenebiliyorsunuz,kromozom analizi yapıyorlar çünkü.