beyce Merhabalar ben dogurdum doguracam ama hayla kizimin adını secemedim dogumuma 14 gun var ve hayla bulamadım sizce ikra isminin yanina baska bi isim bulmalimiyim yoksa tek basina guzelmi onerilerinizi bekliyorum yardimci olursaniz sevinirim artik tek çarem buraya post acmakti😊
beyce Ya benim icin fark etmiyo ama esim ve ailesi cok seçici bir suru isim soyledim hic birini begenmediler mesela mihra aksa cok istiyordum hayir bu ne dediler onlara kalsa firdevs, şehadet ve medine gibi isimler