PapatiA İlk nst girdiğimde sancı gözüktü , ertesi gün tekrar girdim ve 1 hafta sonra bugün tekrar girdim son ikisi normal çıktı şükür , ilaç kullanıyorum şuanda herşey yolunda gözüküyor dedi doktorum . Amin inşallah hepimiz sağlıkla bebeğimize kavuşuruz