EsAy3 Ys35 sag salim alin kucaginiza. Bende bugun ulturasonda oldum 13 hafta 3gunluguz doktor erkek dedi. Saglikli olsunnarda cinsiyyet onemli deyil
Ys35 Sinemakty o da kız demişti o hariç hepsi ücretli benim baktırdıklarım hatta o %90 kız dedi çok yüksek oranda nasıl eminsiniz demiştim
Betul0707 girl_boy_annesi merhaba canım benim ikizlere de ikiside erkek demiştin doktorum da aynı şeyi dedi bildin yani tebrik ederim 🥰
Sinemakty Ys35 bende ona baktırdım ücretsiz banada %90 erkek dedi banada kız dedi doktor bugün detaylıya gireceğim bakalım