Yonca_trk Kızlar merhaba 25.1 olduk iki gündür karnımın alt kısmında adet sancısına benzer hafif ama aralıklı gelip giden sancım var sizce neden böyle oluyor
Aminakarimli Yonca_trk bende boyle kramplar oluyordu 16-17 haftalarda kan tahlilleri yaptirdik “venature -magnesium ” ilaci yazdi doktor her kesde bir sebepten ola bilir bence doktora gitsen daha iyi olur
teachering06 Yonca_trk aynı haftalards bendede oldu, magnezyum kalsiyum takviyesine başladık bir hafta içinde gözle görünür şekilde azaldı
Birsevdaa @Yonca_trk bende bugün aynı sebepten gittim muayene oldum, magnezyum desteği yazdı. Gidip değerlerinize bir baktırın derim 😊