Elifonur35 Kızlar daha test yapmadım adetim gecikince yapıcam gönül dağı izlerken hiç duygusallaşmayan ben şimdi hüngür hüngür ağlıyorum nerdeyse
Mihsu Elifonur35 ahahahhan en komik cevabı ben veririm buna ilk kızıma 3 aylıkken öğrendim 😅 şimdi tekrar hamileyim 5 haftalıkken doktorda öğrendim ama doktora idrar yolu enfeksiyonu için gitmiştim 😅😅😅
Abcd12 Elifonur35 bende oyleydim ramazan da annem bizi iftara davet etti eşimde ramazan da hiç yanımda olmuycakti beraber yiyelim gitmeyelim dedi gözlerim sişene kadar ağlamıştım 😂😂gitmedik diye
guzelanneee Elifonur35 adetim 20 gün gecikti ama testler hep negatifti kan verdim yine negatifti. Ama sürekli duygusaldm sacma sebeplerden dolayı eşime sinirleniyodum hep. Bide sürekli birşeyler yemek istiyorum doymuyorum. Sonra öğrendik artık gec döllenme olmuş
Zehross03 Elifonur35 mümkün degil dayanamam iki gün sonra bidaha yaptırıcam bel kasık agrısı ve gögüslerde asırı büyüme var normal bisey olmadıgı belli oluyor ya hamilelik anlasılıyo bence