NesrinGOk mozaik te İlkay Ödemiş vardı çok Harika bi doktor bilgili. Biraz soğuktu Ama bilgisi muayenesi süperdi. 5 yıl önce bende mantar vardı 2-3 yoldur geçmiyordu gitmediğim doktor kalmamıştı İlkay hanıma gittim bi ilaç ve şampuan falan verdi bende o gün bugün bi daha mantar olmadı. Bilgisi süper