baby3_ Kbra52 benim doktoruma 7/24 ulaşılabiliyor . Özele gidiyorum şayet ulaşamazsam çok acil durumda akşam 12 ye kadar nöbetçi doktor oluyor kadın doğum. Ama doğum vs durumunda her türlü kendisi geliyor
QUEEN088 Kbra52 Ben doktorumla ilk muayenede numarasın aldım.Özelde çalışıyor.Sağolsun saat 1 de bile yazsam arasam cevap veriyor😊