V-ektrr canım dış gebelik bile olsa keseyi görmesi gerekiyor en kötü ihtimalle kimyasaldır ama onda da beta değeri bu kadar artar mı bilmiyorum. Benim betam 1100 civarlarındayken kontrolüm vardı doktor muayene etmeden önce çok küçük olabilir göremeyebiliriz telaşlanma demisti nitekim ultrasonda aşırı gazdan dolayı epey uğraştı ama sonunda nokta kadar da olsa görmüş olduk. Erken olabilir görmek için içini ferah tut