bugün Ankara Şehir Hastanesinde detaylı ultrasona girdim, sorun yok dediler ama 5 dk falan sürdü çok içime sinmedi. sonra doktorun verdiği obstetrik raporunda “kalın maternal adipoz doku nedeniyle anomali taraması yapılamadı” yazısını gördüm. aklıma takıldı bu ne demek bilen var mıdır?