Hanımlar şuanda 36 haftalığım ve bebeğimde gelişim geriliği varmış pazartesi acil sezaryen dediler 37 haftama girer girmez sezeryana alıcaklar ilk doğumum çok tedirginim hiç başına gelen yada bilgisi olan var mı aşırı stres yaptım bebeğim de ufak çok korkuyorum 🥺🥺