Muallime_97 Geçen hafta benim bebeğimde de 1 haftalık bir gerilik vardı. Moralimiz çok bozuldu. Kuzenim diyetisyen bir liste verdi.çok şükür 1 haftada tam haftasına döndü. Sık sık az az ye ve sabah 8.30 da kahvaltını yapmış ol. Ben bunu çok önemsememiştim. Muz kaşar yeşillik yumurta ( yeri geldi sık sık koymalı omletler yaptım) her öğüne süt yoğurt ayran kefir bi şey ekledim. Ve kesinlikle her gün et ye. Beyaz et değil ama kırmızı et. Ve ben ekmek tüketmeyen bir insanım tam buğday olur kepek ekmeği olur sabah 2 3 dilim yememi söyledi. Akşamda yemeğe göre 1 dilim ekledim. Çok dikkatli beslenin hemen düzelir inşallah