4.ayda vitamin yazdığı doktorunuz bir önceki gebeliğimde elevit içiyordum sanırım
Kaaneda bana d3 damla ve decavıt vıtamın vermıstı hala ıcıyorum
Kaaneda Mom vital plus
Kaaneda bende elevit kullandım bitince omega 3 takviyeli multivitamine geçtik 🥰