nisacamal Merhaba kızlar .) 5 haftalık hamileyim 2 ci çocuğum,iştahm yok,yemek istyorum ama yiyemyorm,mide bulantısı kusma gibi şeyler yok çok şükür,ama yiyceğim zamanda yiyesim gelmio,oğlumda bölemiydi hatrlamyorm,böle olanlar var mı aranızda ?
Burjucan nisacamal ben de öyleyim sürekli mide bulantım Yok ama yemekleri görünce midem almıyor midem bulanıyor