İlk çocuğum normal dogumdu ondanmi kaynaklı bilmiyorum Hamile olmadan öncede zaten küçük tuvaletim gelince zorlaniyordum hemen gitmem gerekiyordu. Ama şimdi 23 haftalık hamileyim ve kaciyo. Bu niye olur ve çaresi nedir başına gelen varmi. Doktora gittiğimde de bu konudan bahsedicem zaten