tazeannecim folbiol kullanıyomusun cnm bilmiyorum zaman geçmiş üzerinden bana hamile olduğum için bunu söylediler ama netten araştırdım kullanmıcam folidoce devam edicem. Biraz ağır biri kaçmış ve folik asit vücutta çok olması bebekte farklı şeylere yol açabiliyormuş. Bazı doktorlar kullandırmıyor hatta ama bnmki bana telefondan söyledi yanına gidince söylücem. Gebelik öncesi yumurta geliştirici olanlardan da kullanabilirsin destek amaçlı içinde folikte oluyo onların