DilaraNefes Kızlar sarı akıntı da mı düşük riski oluyo acaba progestan kullanıyorum 2 gündür gelmiyo kahve leke ama sarı geliyo ne anlama geliyo
Deletedmom434 DilaraNefes idrar tahlilinize bir baktırın enfeksiyondan kaynaklı olabilir sarı akıntınız
DilaraNefes Deletedmom434 ve bişey daha sorucam gebelik boyunca akıntı gelmemesi mi gerek direk kilodunuz bembeyaz mı olması lazım
Deletedmom434 DilaraNefes gelebilirde gelmeyebilirde kişiden kişiye değişir akıntı kanlı değilse düşükle alakalı olabileceğini sanmam enfeksiyondur bir doktora görünün
iddi Deletedmom434 Ya bende 7inci haftama girdim bugün. Sabah uyandığımda akıntımın içinde pembemsi ip gibi leke vardı. Sonradan devam etmedi. Endişelenmek istemedim bi daha olursa doktora giderim dedim. Normal mi sizce?
Duygu07 iddi pembe, kahverengi leke ne olursa olsun az olsa çok da olsa doktora görünün. Ben hep öyle yaptım hepsinde de progestan verdiler. Riske atmayın derim.
Deletedmom434 iddi ultrasonla bakmadan yada muayene etmeden kesin evet/hayır demem sizce ne kadar doğru ?
hamisebe Progestanın da yan etkilerini okuyunca :/ kız çocukta erkekliğe yatkınlığa neden oluyormuş :/
mel33 hamisebe Canım o nerden çıktı.ben 13 haftalık hamileyim.başından beri düşük riskim var.5 gün önce serklaj oldum.günde 2 tane içiyorum.öyle birşey olsa doktor verir mi hiç.
Duygu07 hamisebe kardeşim eczacı ona bir sorayım bakalım. Bide doktoruma sorarım ben de ilk defa duydum.
deleytedmom257 Progestan da akıntı yapıyor bende kullanıyorum.hatta geçen hafta doktorum idrar kültürü yaptı birşey çıkmadı.günde 2 3 kere iç çamaşırı değiştirdğim oluyor