Mucizem_00 niye böyle bir şey diyip insanları etkiliyorsunuz derken??????
Bir kullanıcı olarak olumlu olumsuz eleştiri yapmak hakkım değil mi??
Aynı üründen memnun kalan kadar memnun kalmayan da olur. Bilmem bilir misiniz?
Ayrıca mochi sağım yapmaz! Hani diyorsunuz ya birçok insan var sağım yapan. Mochi dolu göğüsteki var olan sütü vakum yöntemiyle çeker. Sağımı pompa makinaları yapar.
9 aydır kızımı emziriyorum ilk 6 ay sadece emzirdim mama vermedim hiç çok şükür sütüm yetti hatta sağdım dolabımı doldurdum kızım biberondan içmediği için happy kids’te post açıp kanserli bir çocuğa bağışladım, yani sütüm alayacağınız üzere fazlasıyla yeterliydi.
Birçok memnun kalan insan var dediğiniz kişiler de genel olarak sosyal medya da gördüğünüz reklam karşılığında ürün tanıtan insanlar🙈 bilmem anlatabiliyor muyum?
Siz kullandınız mı daha önce bilmiyorum eğer kullandıysanız ve size yararı dokunduysa sevindim. Ben çünkü hiçbir faydasını görmedim..