Seyma18 dilanysl valla bende doktordan isteyeceğim sanırım dün eşimle baya gezdik belim koptu kuyruk sokumu çok ağrıdı akşam 😦 32+2 olduk baya agirlastim sanırım
Deletedmom434 dilanysl günde 2 adet soda da tüketebilirsin 31 haftalığım bende bel ağrılarımdan uyanıyorum bazen magnezyum ilacı kullanmıyorum soda iyi geliyor,deneyebilirsin😊🌸
dilanysl Seyma18 bana uzun süre ayakta kalmayi ve yuruyusu bir sureligine yasakladı iyi bişey degil bel agrisi diye magnezyum verdi umarim faydası olur ☺
Seyma18 dilanysl umarım bende isteyeceğim bide kabak çekirdeği de magnezyum açısından zengin ben arada yiyorum sende yiyebilirsin 😊
Nefesliva dilanysl ewt fayda ediyor birazda olsa ben normaldede soda çok içen insanım sodada içiyorum eger iş yaptıysam temizlik falan agrıdan sağa sola dönemiyoru