Nazife03 canım benimde bebek programı vardı ama 4 saate yakın sürede yıkıyor ilk yukama için fazla geldi bana daha hiç giymedi leke yok bişey yok mikrobunun kırılması tozunun gitmesi yeterli ilk yıkama için diye düşündüm Narin program vardı 40 derecede yıkadım 1 buçuk saat felan
Bebek programını ilerleyen zamanda kıyafetlerin lekesine göre kullanırım diye düşündüm