Karakollu34 Kızlar 38 haftamdayım nst girdim sancım yok acılmamda yok hiç sizce süreç nasıl ilerler acılmam ve sancım olmasa sezaryan mı olur bilem var mı ya
Merveclnk Karakollu34 zaman var daha sanciniz icin 40 hafta olması lazım değil mi kimisi 42de bile doğuruyor. Sezaryenlik Bi durum olursa erken aliyorlar ama evet .
AysegulArici Karakollu34 suni danciyla doğum yaptırıyorlar malesef😇bendede hiç biri yok 40a kadar hiç bişey olmazsa aksi durum olmadıkça suni sancıyla doğum olcak