hayallliiim Kızlar ya işsizlik ödeneği alıyordum bitti dedi kadın ücretli bakar doktor dedi bende sonucu aldım geldim özele zaten gidiyorum ama sonuçlardan da anlamadım birşey varmı anlayan
hayallliiim sezinko canım onu görüyorum tabiki ama değerleri bilmiyorum mesela risksiz diye yazan oluyormu düşük risk iyi birşey mi anlayamadım