irem_ctn7 Elfkyaa Kullanıyorum bende canım zararı yok bebek üzerinde ☺️ Sadece cebe zararı var onun dışında verdiğin paraya değer bir ilaç
Pinarlina Elfkyaa benım mide bulantılarım çok aşırı oluyordu 5 ıncı aya kadar doktorum onermıstı kullandım 7. Ayda bıraktım hıc bı sorun yasamadım
EddaBilkil Elfkyaa kullanmadım ama doktorum verdi mide bulantım çok oluyor diye. Çok kötü olursan kullan dedi. Sonrada mide bulantım azaldı kullanmadım duruyo
Elfkyaa ipekveatlas nasıl kullanılır peki bilgi verirmisiniz ben biraz araştırdım ancak kanser tedavilerinde kullanılıyormuş öyle olunca tedirgin oldum biraz
Elfkyaa irem_ctn7 yeterki iyi gelsin inanın 2 aylık hamileyim ama inanılmaz bulantılarım var kilo veriyorum biraz bastırsa midemi yeterli
1236_35 Ben 3 aydır kullanıyorum bı zarari yok ağız tadı biraz kötü yapior ama bulantıyı biraz bastırıyor ise yarar
Elfkyaa 1236_35 peki nasıl kullanıyorsunuz her gün mü ben bugün kullandım ilk defa tadı baya kötü mide bulantıma iyi gelir inşallah
ipekveatlas Elfkyaa evet kanser tedavisi gören ve kemoterapi alan hastaların şiddetli kusma ve mide bulantılarını azaltmak icin kullanılır,kanserle bi alakası yok yani. seni korkutmasın hamilelikte kullanılabilir bebeğe bi zararı olmaz
irem_ctn7 Elfkyaa Çok iyi gelir o zaman ağızda eriyor bu arada doktorun prilam dr yazmadı mı ? oda bulantılara çok iyi geliyor 🌸
1236_35 Günde bı tane sabah aç karnına onzyd iç bulantilarin çoğu gider ama kilo veriyosun zaten ona ozyd çare olmuyor çünkü iştahsıziz yedigimizi istifra ediyoruz priliam falan ben hepsini denedim çoğu iyi gelmedi bana