4cocukannesi Eda_- bana doktorum yeme demişti çok severim ama yemiyorum neden yeme dediğini bilmiyorum sormadım
_ozlmm Eda_- ben doktoruma sordum yiyebilirsin demişti sadece az pişmiş ve Çiğden uzak dur dedi çok pişmiş her şeyi yiyebilirsin dedi
aylinpalaa Eda_- ciğer yemek önerilmiyor tadına bakacaksanız bakın ama yüksek derecede A vitamini içerdiği için yenmemeli
edibe-gul07 Yüksek miktarda a vitamini içeriyor o yüzden önerilmiyor. Ayda bir kez bir porsiyon yenebilir diye biliyorum. Sakatat türü şeyler pek önerilmiyor. Ben de deli gibi yemek istemiştim bir ara.
Doga_deniz Eda_- bebeğe zararı olduğunu bildiğim için yemediğim tek şey diğerlerini az az tadına bakarım çok canım çekerse ama ciğeri bikaç doktordan dinledim asla yemeyin diyolar. Yüksek derecede A vitamini içerdiği için çok zararlıymış bebişlere