EbruAlpFatih Kızlar benm aşırı bel ve kasık kasılmalarım oluyor 37 haftaya gircm pazartesi ama felaket bi sancı oluyor gunduz yokk aksam ve gecee yalancı sancı biliyorum ama korkuyorm sizler ne durumdasınız?
Miray_alparslan EbruAlpFatih cnm bn 37haftalıgım bnmde sadece kalkınca dalan rahmim cok agrıyo anlık agrı oda bilememdm wallh
deletedmom507 EbruAlpFatih bende de var aynı şikayetler acaba erken mi doğuracaz yoksa 40. Haftayı bulur mu
YeldaKarakolcuKk EbruAlpFatih 36 haftanın içindeyim benim de felaket sol bacağımın kasık tarafından ağrın oluyor 2 gündür yürürken bile acayip canım yanıyor yatakta dönerken bile ağlıcam acısından artık sol bacağımın
SeydaDoruk Benim de bacaklarımın iç kısmında oturup kalkarken yatarken acı oluyo ama daha sırt ağrılarım başlamadı çok şükür. Yarın 37+0 oluyorum Allah izin verirse
Kubrabrnc Canim ben de 38 e girdim. Bel agrim cok oluyor doktorum ebem hepsi normal diyor. Kanama yada su gelmedikten sonra endiselenme olacak seyler bunlar dedi. Benim planli sezeryan olacak 9 ekimde. InsaAllah o zamana kadar acil bir durum olmazsa 😍
EbruAlpFatih Kubrabrnc neden sezeryan kuzum bi sknti yoktur insallah ya benimde bebegim ters donmezse 39 da alcak doktor🤔🤔 Dsunuyrm surekli
SultanYenihan 37 haftalık hamileyim bel ağrısı felaket drrecede ağrıyo normal artık son zamanlar suyun kanaman olmadıgı sürece korma canım
EbruAlpFatih Momofpoyraz peki normalmiymis acilma genelde 3 cm olnca yats veriyolar diye biliyorum dikkat et canım yat surekli bekle rabbim yardimcjn olsun
Naz1234 Bende pzt 37+0 oluyorum kasılmalarım var ara ara ama gece özellikle oluyor onun haricinde ağrı falan yok hiç henüz 10ekimde doğumum olacak inşallah💙🙏🏻
EbruAlpFatih Naz1234 seninle döngumuz ayni bende pazartesi 37 oluyorum dogum normalmi olcak canım seseryanmı
Nesslihann-msr Okudum da çoğumuz aynı durumdayız. Ben de 37+1 deyim. Bazen bi ağrı oluyo kasığımda anlık ama yüzüm gözüm buruşuyo ayy diye canım baya acıyo. Sonra geçiyo baya bi olmuyo sonra tüm gün oluyo.. yürürken aşşa baskı oluyo evin içinde bile kaldı ki çıkıp yürüyüş yapamam bu halde:/
EbruAlpFatih Nesslihann-msr ben bi ara vc gdemiyodum yuruyemiyodm ama aksamlari yarm saate olsa yuruyorum bacaklarmi hareket ettirmezsem kalıyorum ole dikkat et sende canım allah yar ve yardimiz olsun hepimjzin😚😍😘
Nesslihann-msr EbruAlpFatih evet canım zor da olsa yürüyorum her gün az az ama daha fazlası elimden gelmiyo canım acıyo. kimisi kilometrelerce yürüyo onlara göre ben hiç yürümüyo oluyorum. Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah tüm bekleyenler🤲🏼😇
Ozlemimm EbruAlpFatih bende 3 gün sonra 37 olucam bel ve kasik agrilarim arttı arada Kasiklarima kramp gibi ağrı giriyo
Busra_35 EbruAlpFatih Biz de pazartesi 37. haftaya gircez.Benimde ara ara bacak aralarında ağrı oluyo ama normal bence agirlastik iyice.Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲
EbruAlpFatih Naz1234 benimde sezeryan gbi gozukuyo bebegim halaa ters kanaala inmedi bekliyorummm senn niye 38 de aliyor doktor
busrasahinn EbruAlpFatih 38+5 im sabahtan beri geçmeyen bir bel ve sırt ağrım var ayağa kalktıkça da kasılma oluyo anlamış değilim sancı mı değil mi düzenli mı değil mi hiç geçmediği için dakika takibi yapamıyorum 😔
EbruAlpFatih busrasahinn yalancı sancı onlar hfta sancısı kanaman suyun yoksa korkmaa allah yardmcin olsn