duygukaratas Ben ikili tarama testi oldum dün sonucum çıktı doktor düşüm risk dedi bir sorun yok dedi sizlere de düşük risk olarak mı söylediler. Bir yüksek risk diyorlarmış birde düşük risk kafam karıştı
mrsmerry duygukaratas sonucunuz güzel çıkmış yani 😊 benim de yüksek risk çıktı ikili testim 4lü güzel çıktı artık her şey doğumda belli olcak Allah’ın izniyle sağ salim alırız yavrularımızı kucağımıza❤️🤲🏻