newbar Kızlar merhaba bugün çam ve sakuraya gittik sadece bayan refakatçi alınıyor diyorlar ben Azerbaycanlıyım kimsem yok burda eşimi alma gibi bi durum hiç mi yok? Eşiyle kalan oldu mu? Suit odaları da kapalıymış neden bilmiyorum
32_smr newbar bende Gurbet deyim annem yok akrabam yok eşimden başka kimse yok bende burda durayım cvp verirlerse çok iiy olur
newbar 32_smr aynenn hayır suit oda var ama kapalı yaa parasını da vericez yeterki eşimi ala bileyim 🤦🏻♀️
newbar Asellmoms valla biz sorduk iki hafta önce kapalı şuan suit odaları işte tek kendin kakıyorsun konforlu ama kullanmaya izin verilmiyor malesef