Deryak52 yanlış biliyorsunuz en az 2 yıl geçsin ister doktorlar . Tabiki herkesin vücut yapısı şartları farklı ama 2 yıl geçmesi yeterli olur. Doğru doktor ve hastane ile de süreç devam eder. En önemlisi annenin sağlık durumunun el vermesi, istemesi, ayrica doktorun tecrübe ve isteği de çok önemlidir. Başarı oranı %70 dir. Kimse kimseyi bu konuda zorlamaz tabiki riskleri de var ama çok şükür ki şuan da sık yapılan bir doğum şeklidir. O yüzden doktorun isteği ve tecrübesi önemlidir. Eğer bir doktor deneriz derse yapmaz. Ama herşey olması gerektiği gibiyse yaparız derse o kişi doğru doktordur. Ben çok doktor araştırdım görüştüm. Çok şükür ki doğru doktorla yola devam ediyorum, umarım sonu da güzel şekilde olur ama varsayalım ki komplikasyon oldu direk sezeryan a geçiş olabilmesi için hastanenin şartları da çok önemlidir. Ameliyathane ekibinin 7/24 hastanede olması yeterli ekipman gibi. Dediğim gibi riskli bir doğum şekli ama artık günümüzde sıkça yapılan bir dogum şekli 😊