Bir kere boş gebelik geçirdim 2 ay sonra tekrardan hamileyim gittik daha kese oluşmuş 5 haftalık en az 2 haftası var 2 hafta sonra gel dedi bebeği göremedik çok tedirginim çok korkuyorum yeniden aynı durumu yaşarım diye doktorum tekrarlama ihtimali çok düşük dedi ama 2 kere boş gebelik geçiren çok insan görünce tereddüt ediyorum benim gibi olup daha sonra sağlıklı hamile kalanlar var mı ?