limoncicegim2 Kızlar miğdem bulanmıyor ama hiç birşey yapasım yok kalkıp bir yemek yapmaya bile eriniyorum ne olucak bu halim dışardan söylüyoruz sürekli 8. Haftadayım ne var mı böyle halsizlik üşwngeçlik yaşayan yoksa benmi biraz abartıyorum yapı olarak ta zaten üşengeç biriyim sevmezdim birşeylerle uğraşmayı ay bir akıl verin bacılar 😂
Mysaa limoncicegim2 dışardan Yemen güzel de tek sıkıntılı yani kilo Alman olabilir 😀 evde de bi sure yapma yemek aparatif takılın hafif seyler 😀
Mlkysf limoncicegim2 35.haftadayım midem bulanmıyor ama benimde bu sıcaklarda hic yemek yapasım gelmiyor 🤣
trakyalikizce limoncicegim2 ilk 3 ay özellikle bebeğin organ gelişim dönemi olduğu için ev yemeği evden yemenizi tavsiye ederim bebişin sağlığı içiin❤️ her ne kadar bildiğiniz yer bile olsa mutfağını hijyenini kullandığı ürünleri bilmemize imkan olmuyor insanın içi rahat etmez:(
limoncicegim2 Mysaa ama sürekli birşeyler yemek istiyorum oturdukça çok kilo alıcağım belli oldu benim şimdiden böyleysem oooo düşünemiyorum sonrayı 😂
Sumeyyy Benimde 8.haftam . Aşırı bulantım var . Karnım aç ama hiçbişey yemek istemiyorum. Herşeyden tiksindim . İnşallah çabuk biter bu durum .
limoncicegim2 Mysaa evet ya çözüm bulmalıyım daha sağlıklı şeyler gibi 😂 hergün fast food nereye kadar
Tuba-tk Bende 12. haftamdayım, 6 haftadan beri bulantı ve halsizlik aynı şekilde devam ediyor yemek yapmakta da yemekte de zorlanıyorum ama ben dışarıdan da hiç bir şey yiyemiyorum malesef😃 canımın istediği hafif şeyleri yapmaya çalışıyorum eşim de yardımcı oluyor sağolsun. Umarım bir an önce geçer bu durum sağlıklı beslenmek önemli🥰
limoncicegim2 Tuba-tk umarım canım aksi gibi hep dışardan şeyler istiyor evde yapılan birşey istemiyor
mylittlebabym Bende sıcak, yağlı salçalı yemeklerden iğreniyorum şuan. Bulantım yok ama asla öyle şeyler yemek istemiyorum. Soğuk soğuk karpuz, yoğurtlu makarna, kısır,patates salatası gibi şeyler yapıyorum.🥹
Xxz mylittlebabym yoğurtlu makarna kısır ve patates salatasiyla geçti resmen ilk 3 ayım. Onların dışında başka birşey yiyesim gelmiyordu güzel tercihler ama . Eşim kisirdan bıktım artık yapma dediği için yapmadım geldim 9. Ayına aklıma girdin kız kısır mi yapsam 🤣🤣
Ygmrmkgn limoncicegim2 ilk haftalar öyle oluyor cnm kendine yüklenme ben mi böyleyim diye merak etme 2. Trimester de düzeleceksin☺️
limoncicegim2 Ygmrmkgn ay inşallah artık ben mi çok nazlıyım abartıyorum diye suçlamaya başladım kendimi
Ygmrmkgn limoncicegim2 ben de eşime soruyordum oğlumuzda da böylemiydim diye koltukda bulduğum yerde uyuya kalıyordum tabi oğlumda yormuyor değildi o da ayrı 😂 halsizlik uyku hali oluyor cnm
limoncicegim2 mylittlebabym onu dışardakiler güzel yapmıyor bol isot pul biber sumak limon yağ tuz ooo mis gibi 😂