Kızlar 2. Gebeliğim nerdeyse 13. Haftadan beri hareketlerini net hissediyorum ama dün öğlenden beri yani 24 saati geçiktir hissedemiyorum yok çikolata yedim hafif üstüne yattım ama hissetmiyorum. Bi rüya görmüştüm hamileyim 4 aylıkken bebeğim ölüyordu. Benide bi korku saldı hareket etmediği için aslında çok erken haftalar her gün her gün zaten hissedemeyiz ama bi tuhaf geldi