Kızlar haftaya olacaktım aslında ama ben bugünki kontrolümde herhangi bir şey değişirmi haftaya veya şimdi dedim doktorum olmak istersen yapalım şimdi çatı muayeneni dedi artık doğsa bile normal doğum haftasında dedi ve muayenemi oldum öncelikle korkulacak birşey yok kesinlikle kendinizi kasmayın sorusu olan varsa cevaplayabilirim☺️