Melek2424 gecmiş olsun. Yaşım 38 bende de riskli çıkmıştı. Ayrıntılı ultrason ile bakıldı ve orada da beynınde şu damlacıgı görüldü. Amniyosentez sıvısı alındı. Yüksek riskli olarak şehir hastanesinde iki hafta boyunca gidip geldim. Çok üzüldüm çok agladım. Ama sonuç çok sükür herşey normal geldi. İçini ferah tut Allahın izniyle bebeğin iyi.