Anne88 Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim ve nst de iki üç sancı çıktı idrar yolları da üşütmüşüm yanma vardı ilaç yazdırdım infex 200 yazmış sancı çıkınca korktum bişey olur mu doktor normal karşıladı kilosu şuan 2400