Mayahanim kıyamam asla moralini bozma cocuk istiyorsun bellii ki ama Rabbim vaktini bekliyordur merak etme bende 3 yıl bekledim bak Rabbim bana ikiz nasip etti suan 23+5 bile olduk cok agladım gecelerce hüngür hüngür ama bak sesimi duydu Rabbim eminim seni de duyuyordur suan dualarım seninle bebek isteyen herkesle bende bu yollardan gectim biliyorum gercekten cok zor insanın psikolojisi bozuluyor ben 20 yasında olmama ragmen gittim tüp bebek yaptım beklemekten sıkıldım çünkü seni cok iyi anlıyorum ❤️🙏