Off benimde her tarafım ağrıyor. Herhangi bir grip üşütme rahatsızlığım yok ama sanki dayak yemiş gibiyim. Özellikle sabah yataktan kalkarken ayaklarımın üzerine basamıyorum biraz ödem olmuş. Çok fazla ayakta da kalamıyorum. En zorlayansa sürekli uyumak istiyorum. Hiç uyanmasam böyle uyusam sabah akşam