Busbuss12 dentin bende 37+2 yim bıraksalar hiç kalkmam yataktan , ama 2 yasında oglum var uyumak ne mümkün 😘😂
DefneErva dentin 28+6 yım, bir haftadır sabahları gözümü güç bela açıyorum. Tüm günde gece uyumamışım gibi uykum geliyor, esniyorum. Normalde uyuyamazsın derlerdi ama ben uyanamıyorum.
berilzumrut511 37 haftalığım geceleri çok uykum oluyo ama uyuyamıyorum gündüzleride çok uykum oluyo ama yine ya sıcaklardan yada kafamdaki streslerden yapılacak işlerden yine uyuyamıyorum 🤦🏼♀️