Hanımlar 38+0’ım bugün kontrolüm vardı bebek geçen haftadan itibaren gelişimi durmuş kilosu gayet iyi 3150 gr ve doğum kanalına yerleşmemiş yan gelişli duruyor, doktor daha fazla riske atmayalım dedi ben biraz daha bekleyelim dedim pazartesi tekrar kontrole çağırdı moralim çok bozuldu, normal doğumu beklemek istiyordum ama mecbur sezaryen olacağım galiba, tabii ki çocuğumun sağlığı çok daha önemli benim için