Zeyus Kizlar 7 haftaligim daha bebegi goremedim ama bende akinti vardi cok simdi o cok azalti akintim acaba ters giden birseyler mi var
Mrvcvn Zeyus canım hiç canımı sıkma Allahın izniyle birşey olmaz bende senin gibiydim midem çok bulaniyodu snra bi anda kesilde ben panik kesln bisey oldh diyodum ama çok şükür o yüzden iyiyz sende bol bol dua et inan hamilelikte bi gün bi günü tutmuyor
Minnosunannesi Zeyus ohoo hem çok yenisin hem Neye takılmışsın 😊 akıntı belirti değil aslında tam olarak yani hep düzensiz devam ediyor . Asıl belirtiler bundan sonra başlıcak ama oda bi zorunluluk değil herkesin bir olmuyor canım