Arkadaşlar merhaba, 26+2 haftalık gebeyim geçen ay ki muayenede dr um karın çevresi 3 4 gün geriden geliyor demişti, daha sonra ayrıntılı ultrasona girdim haftasına göre herşey yolunda olması gerektiği gibi dedi, bugün yine kontrolüm vardı 1kg olmuş bebek yine karın çevresi bana göre geride dedi küçük doğabilirmiş kilosu haftasına göre normal ama karın çevresi niye böyle acaba başına gelen var mı?