Mubufe iki sezeryan oldum ikisi de özel hastanede oldu ilkinde uyusturmadan daha ameliyata hazırlarken taktılar ikinci de ameliyathanede uyusturduktan sonra takıldı ilkte ne olduğunu bilmiyodum bile yaşayıp anlayınca ikincide sondayi inşallah canlı takmazlar diye korkuyodum heralde her hastaneninki farklı çünkü ikisini de özelde oldum bunda da özelde olucam inşallah uyustuktan sonra takarlar