Hamilelikten önce yaklaşık 10 yıldır çok severek içtim ve kesinlikle bırakmayı düşünmüyordum. Çocuk düşünmeye başlayınca zorla da olsa azalttım, günde 4 taneden fazla içmiyordum. Sonra hamile olmadığımı öğrenince yine bir paket içmeye başlamıştım ki sürpriz dedi bizim sıpa 😂 direkt azalttım ama bırakamadım 2-3 hafta. Sonra zaten bulantılarım başladı ve çok severek içemedim. Madem bulantı yapıyor biraz kendimi zorlayım dedim ve o günden beri içmedim. Canım çok istiyor, çok özlüyorum sigara içmeyi ama doğurunca iş bitmiyor yani geri başlayamam. Bebek sürekli kucağımda ya da yanımda olacak ve bir sorun olmazsa emecek sonuçta. Ona kıyamadığımdan başlamayı düşünmüyorum. Eğer benim gibi bir tiryaki bıraktıysa herkes bırakabilir. Asıl mesele iradeymiş cidden. En başta sürekli ağladım hem hormonlardan hem de sigarasızlıktan ama değdi cidden. İyi ki zorlamışım kendimi.