bebetonunannesi16 Kızlar mevlütte dağıtmak için hediyelik yasin magnet tespih setler falan oluyo bildiğiniz güvenilir bi sayfa varmı bu arada bursada yaşıyorum bursada yapan biyerlerin tlf yada instagram adresi varsa oda olur şimdiden teşekkür ederim 🤗
Sirkelimon bebetonunannesi16 ben çikolata kahve ve magnet yaptırdım alomagnet sayfasından hem fiyatları da uygundu memnun kaldım
Moco_44 bebetonunannesi16 hemde uygun. Duygu tasarım diye bir site. Herşeyi hem renk desen olarak yaptırdım. Dolap süsü magnet tesbih yasin süreler ve jilatın adet 6₺ yaptırdım🥰 fikir olsun sana
Dilan27 bebetonunannesi16 bende dolap uygulamasından bı sayfa buldum numarasını verdi bana.yasin tespih magnet ve çikolata hepsi aynı model poşetininin içinde 10 kişilik kargo dahil 112 dedi.yani hepsinden 10 tane var işte .biraz daha geçsin yaptırmayı düşünüyorum bende
bebetonunannesi16 Moco_44 yaa benimde eylül sonu ekim başı bende yapmak istiyoru m yavaş yavaş çook gğzel olmuş sizinki bayıldım
Moco_44 MinikMucize63 +90 552 426 85 25 Numarasını atiyim size bende numara üzerinden yazdım. Baya model attı kendi tasarımıma uygun olanları seçtim birleştirdim yaptırdım. Çikolataları kendim yaptım badem şekeri tülle
Moco_44 MinikMucize63 yaa çok teşekkür ederim 🥰 Çikolata kutuları pahalı ve azdı bende bimden çikolata aldım eşimde çıktı çıkardı böyle yaptık😁 magnet ve yasinleride sipariş verdim
Moco_44 bebetonunannesi16 Teşekkür ederim 🥰 35 haftalık hamileyim dün bitirdim. Bunlar demonte olarak geliyor siz yapıyorsunuz etiketleri flan. Yasinler ve magnet. Çikolatalarıda kendim işte oldugu kadar yaptım😁
bebetonunannesi16 Moco_44 ben çikolataları bi sayfa önerdiler orda yaptırmayı düşünüyodum 155tlye 100adet yapıyolar süze kaça mal oldu çikolatayı kendiniz yapınca ve kaçtane yaptınız
bebetonunannesi16 Moco_44 bu arada sunum falan çok güzel olmuş elinize sağlık çok hoşuma gitti böyle şeyleri severim 🥰
Moco_44 bebetonunannesi16 100 adet yaptım. 100₺ flan mal oldu belki daha azdır. Pembe badem şekeri aldım tülledim. Çikolatada A101 den 27₺ aldım😅 Ama yinede güzel oldu hani belki kutu çikolata gibi harika olmadı ama çeşit oldu
Moco_44 bebetonunannesi16 Çok teşekkür ederim 🥰🥰 sizin cinsiyetinşz nedir. Kızsa fikir olur sizede. Birde hergün kendim uğraştıkça çok hoşuma gitti. Benim baktıgım sitelerde hep çikolatalar 50 adet 250₺ fiyatı bende kendim yaptım
bebetonunannesi16 Moco_44 bnimki erkek seninki çok güzel olmuş kutululardan daha şık durmuş bence kutulularda ben 100adedini 155tlye yapan yer var instada onuda bu platformda öğrendim oraya yaptırırım büyük ihtimalle 🥰
bebetonunannesi16 Dilan27 ben internete pek güvenmiyorum ya o yüzden yaptıran varmı diye sordum burdaki arkadaş yaptırmış o bi sayfa önerdi birsürü model ve çeşitleri var bak numarasını falan verdi istersen sana atiyüm sende sor sana uyarsa en azından güvenilir biyerden yaptır canım