10+4 Hamileyim dün dudağımda küçük bir uçuk çıktı bu sabahta sağ çenemin altında üzerine yatarken bir şey kaydı ve acıdı elimle kontrol ettim lenf bezim şişmiş sık sık elimi atarım daha önce olsa kesin fark ederdim. Hasta da olmadım neden şişmiş olabilir doktoruma söyledim takip edelim bir hafta içinde geçmezse KBB doktoruna görün dedi. Böyle bir durum yaşayan varsa lütfen yorum yapsın.