Vera09 bende şuan aynı senin durumundayım, toparlamam lazım yoksa lohusalık zamanında zorlanırım ☹️😑🤔 evet geçen kramp girer gibi oldu acıdı ama sanırım başlıyor benimde. B12 eksikliğim de var unutkanlık var yani, ilaclarn hepsini devamlı unutuyorum, çok yoğun da geçince günler hiç aklıma gelmiyordu bile. Bugün kan sonuçlarım korkuttu dah düzenli almalıyım ☹️